piątek, 8 sierpnia 2014

"Iluzja to magia, w którą wystarczy uwierzyć"

 
Dziś przychodzę do was z... Recenzją filmu, który jest godny polecenia. Ostatnio przeglądając pudło, zwane telewizją natknęłam się na "Iluzję", zaczęłam oglądać i naprawdę przykuł uwagę. Jeżeli chodzi o mnie, trudno zainteresować mnie jakimś filmem, ale ten jest na razie moim numerem jeden. Oglądałam już go dwa razy i dalej jest dla mnie fascynujący i dalej jestem zszokowana zdolnościami czterech iluzjonistów.
Przechodząc do fabuły filmy to jest dość zaskakująca, ponieważ czwórka utalentowanych, obdarzonych wyjątkowymi umiejętnościami iluzjonistów, którzy spotkali się w jednym mieszkaniu. Ich zadaniem jest zadziwia międzynarodową publiczność serią odważnych i oryginalnych napadów rabunkowych, które odbywają się… w trakcie ich przedstawień, obrabiają miedzy innymi francuski bank, oraz firmę ubezpieczeniową, która oszukała mieszkańców pewnego miasta. Bohaterowie ściągają tym samym na siebie uwagę agentów FBI oraz Interpolu, a także zainteresowanie słynnego demaskatora wszelakich sztuczek magicznych. Przywódca FBI Dylan oraz Alma postanawiają spotkać się z Thaddeus, który opowiada im na czym polegał jeden z występów. Nikt jednak nie zdaje sobie sprawy, że Czterej Jeźdźcy tak zwie się grupa, realizują przy okazji swoje ukryte cele, wyprzedzając wszystkich, łącznie z publicznością, co najmniej o kilka kroków. Pozostaje nurtujące pytanie: czy iluzjonistom pomaga ktoś z zewnątrz, czy może ich sztuczki są prawdziwą magii?
Film jest naprawdę wciągający, trwa trochę mniej niż dwie godziny, a czuję się jakby to była chwila.
Iluzja jest naprawdę świetną sprawą, strasznie mi się podoba to jak czasami łatwo oszukać nas jako ludzi, wcale nie zaznajomionymi z magią. Czasami można znaleźć filmiki, w których pokazywane jest jak zrobić magiczne szczutki, ale moim zdaniem oglądają je tylko osoby, które chcą pozbyć się zabawy i udawać mądrzejszych.
 
"Iluzja jest magią, w którą wystarczy uwierzyć"
Co wy myślicie na temat iluzji?
 Jest dla was zwykłym oszustwem, a może magią?

Polecacie jakieś filmy?
 
Do kolejnego W.

1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie opisałaś to. A nie wiem jaki tobie film polecić.

    OdpowiedzUsuń